GEN-I je zmagovalec raziskave »skrivnostni nakup«

V raziskavi po metodologiji skrivnostni nakup, s katero se pridobiva uvid v vedenje organizacij do potrošnikov, pri čemer so podatki pridobljeni od navideznih potrošnikov, t.i. skrivnostnih nakupovalcev, se je med prijavljenimi podjetji s področja prodaje električne energije in zemeljskega plina najboljše izkazal GEN-I. Mag. Andrej Šajn je ob prevzemu nagrade povedal, da »smo nagrade zelo veseli in da od marca naprej vsak dan od strank prejemamo »priznanja« v obliki zamenjave dobavitelja, kar nam potrjuje, da delamo dobro.«

Navidezne stranke so klicale v klicni center Poceni elektrika in vstopale prek elektronske pošte po vnaprej predpisanem scenariju ter tako zbirale podatke o odnosu do strank, od prvega stika, pozdrava, uvoda in usposobljenosti ljudi, do načina reševanja strankinega problema, usklajenosti poslovanja s standardi panoge, kjer podjetje nastopa ter prodajnih tehnik oziroma poznavanja samega produkta.

GEN-Ijeva ekipa iz službe »Poceni elektrike« se je najboljše izkazala tako med podjetji, ki se ukvarjajo s prodajo električne energije, kot tudi v skupnem seštevku. Pri čemer velja poudariti, da nihče od ljudi v službi Poceni elektrika ni bil seznanjen s tem, da so predmet raziskave »Skrivnostni nakup«. GEN-I je za »fer play« in zmaga je zato toliko bolj žlahtna.

Vir: Raziskavo je zasnovalo in izpeljalo podjetje Skrivnostni nakup, d.o.o.

Aktualne novice