Hamburger
Icon Oddaja števčnega stanja Icon Zamenjajte dobavitelja Icon Naš kontakt
Nazaj
Oddaja števčnega stanja

Še nimate števca, ki omogoča daljinsko odčitavanje porabe električne energije? Števčno stanje za obračun električne energije po vaši dejanski porabi nam lahko mesečno sporočate prek portala Moj GEN-I ali s sporočilom SMS.

Zamenjajte dobavitelja

Vse potrebno za menjavo ali izbiro dobavitelja v vašem imenu naredimo mi. Vi nam posredujete le svoje podatke in izberete način za podpis pogodbe.

Naš kontakt
Ponedeljek - petek: od 8. do 20. ure Sobota: od 8. do 14. ure Nedelja in prazniki: zaprto
Pametna energija
PODPORA / ELEKTRIČNA ENERGIJA

Odpravljanje težav in obravnava pritožb

Dodatne koristne informacije.

Odpravljanje težav na električnem omrežju
>Preberite več
Obravnava pritožb
>Preberite več

Najpogostejša vprašanja

Ne, zamenjava dobavitelja je brezplačna.

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Postopek zamenjave dobavitelja je zelo enostaven:

1. Izpolnite spletni obrazec za zamenjavo dobavitelja v celoti sami ali v drugem koraku spletnega obrazca naložite sliko/pdf zadnjega računa za elektriko, na podlagi katerega vam bomo pripravili pogodbeno dokumentacijo.

2. Pri elektronski sklenitvi pogodbe boste na svoj elektronski naslov prejeli celotno pogodbeno dokumentacijo in jo le z enim klikom elektronsko podpisali.

3. Pri sklenitvi pogodbe v fizični obliki boste celotno dokumentacijo prejeli na svoj stalni naslov. Dokumentaciji bo priložena tudi kuverta z že plačano poštnino, v kateri nam vrnete en izvod podpisane pogodbe.

4. Vse drugo bomo za vas uredili mi.

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Večje porabnike energije uporabljajte v določenih urah 

Uporabniki dvotarifnega obračuna lahko dodatno prihranite, če pralni, sušilni ali pomivalni stroj ter ostale porabnike električne energije med delovniki večinoma uporabljate od 22. do 6. ure ter med vikendom, ko se poraba beleži v manjši tarifi (MT). Tako boste povečali porabo v manjši tarifi (MT) in zmanjšali porabo v višji tarifi (VT). POZOR: Nekateri števci ne omogočajo tovrstnega preklapljanja oziroma preklapljajo ob drugih urah. 

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Račun za električno energijo prejmete med 5. in 15. dnem v mesecu za preteklo enomesečno obdobje.

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Pri števcih, ki omogočajo daljinsko odčitavanje, bomo števčno stanje ob zamenjavi pridobili samodejno s strani vašega distribucijskega operaterja. Če pa vaš števec daljinskega odčitavanja ne omogoča, vas bomo po potrjeni zamenjavi kontaktirali ter vas prosili za števčno stanje.

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Na digitalnem števcu se izmenično (vsakih 10 sekund) prikazujejo podatki o porabi električne energije za enotarifni in za dvotarifni način merjenja. Za razpoznavanje prikazanih podatkov se uporabljajo številčne oznake, ki so na zaslonu zapisane pred vrednostjo izmerjene količine. Njihov pomen je zapisan tudi na čelni plošči števca. Za lažje razumevanje v nadaljevanju podajamo natančnejši pomen oznak:

  • 1.8.0 – porabljena električna energija pri enotarifnem merjenju (ET),
  • 1.8.1 – porabljena električna energija pri dvotarifnem merjenju v višji tarifi (VT),
  • 1.8.2 – porabljena električna energija pri dvotarifnem merjenju v manjši tarifi (MT).

Drugi podatki:

  • 0.9.1 – tekoči čas,
  • 0.9.2 – datum.

 

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne
Gradient Top
Gradient Bottom
Scroll